Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Joedhy dah tak handsome?
    Sunday, June 23, 2013 | 0 Comments

    Assalamulaikum.

    First of all, my beloved bestfriend tu. ACCIDENT.
    Djoedhy tu...
    Tak tahu lah apa yang dia fikir..
    Naik motor dengan Aizam buat apa??
    Kau tahu kan dia tu.....erhhhh. cukup lah aku sembur dia masa kita on phone.
    I hate him! Okay aizam, terima kasih lah ye.. grrrr.

    So, lepas ni, jangan naik dengan aizam.

    Djoedhy kata dia tak ingat pape pun.
    Dia sedar dah dekat klinik.
    Accident always happen in blink.

    Actually, Deanna ada lah rasa nak nangis.
    Tapi bila dia kata dia okay, luka2 je, diam lah.
    Esok nak pergi x ray. Harap takde pe lah.

    Sorry lah aku buat kau ketawa.
    Aku taknak buat kau sedih..
    Memang selalu pun kan aku macam tu..
    Mama aku pun, bukan kau tak kenal..
    Hehe, tak sabar nak tengok muka tak handsome kau.

    Weeekk.
    By the way. Nasi ayam + air suam deal.
    Athirah setuju...

    Post a Comment