Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Struggling.
    Friday, May 10, 2013 | 0 Comments

    Assalamualaikum.

    Dua entri dalam satu hari, pun boleh.
    Tetiba nak tulis benda ni lepas tulis pasal SHINHWA punya friendship tadi.
    So, here I am. A story about me and my bestfriend.

    So, Deanna ada seorang kawan ni. His name, Djoedhy.
    We have been friend for 5 to 6 years I think..
    Beberapa bulan ni, our relationship was not good.
    Kitorang, tak dapat berhubung depan depan. Lepak lepak dengan bebas.
    Why? Because his girlfriend.
    Dia cemburu dengan hubungan kitorang.
    Yes, I admit. Maybe we are too close.
    But, kitorang memang kawan. Kawan baik I will said.
    So, we haven't spoke freely recently.

    The truth, I miss to talk to him freely :(

    Ramai yang cakap dekat Deanna "Cakap jelah dengan dia. Tak payah fikir apa-apa".
    Tapi susah, Deanna taknak pentingkan diri.
    Deanna kena sabar je, dan hope this will end soon.
    And things will get normal.

    Labels:

    Post a Comment