Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Dancing ~
    Thursday, May 24, 2012 | 0 Comments
    Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatu .
    Wee~ Exam Dah Habis ! Yeah~ Dancing Hulaa ~

    Overall, tak berapa nak satisfied dengan usaha sendiri.
    I think i can do better. Tapi takpelah. Cuba Lagi.
    Hari ni Deanna ponteng, so, taadaaa~ My blog dah baru.
    More simple! Taklah kusut. Mwehehe. I Loike!

    Tadi Deanna 'teremo' dengan mama.
    Mama belikan Deanna Topup. Okay. Patutnya Deanna bersyukur.
    Memang lah bersyukur.But.Urgh. Just read my conversation with my mum and make your conclusion.

    Mama  : Nah, Mama belikan topup.
    Deanna: What for?
    Mama  : Sukahati lah. Nak text ke call.
    Deanna: Ala, tak payahlah. Bukannya nak text sesape,or call sesape. Kredit Along cukuplah untuk sebulan.(Adalah dalam Rm4. Ceytt)
    Mama  : Taknak, Bak sini.
    Deanna: Yelah, along ambik(Deanna je yg pakai hotlink dalam family)
    Mama  : Tahu pun
    My Own Conclusion, I'm Lazy to Use Phone. Frustated. Whateverlah.
    Btw, Tak sabar nak jengjalan. Opcoz lah Deanna dah rancang.
    Nak tengok Dark Shadow dengan kengkawan~ Cant wait~ Hehe!

    Lastly. Meet my new crush~

    Byun BaekHyun Oppa~ EXO-K~


    Post a Comment