Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • My Bornday ~
    Friday, April 27, 2012 | 0 Comments
    Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatu .
    Salam Bahagia :)))
    Okay , Semalam Bithday Saya ~
    Yeah , Happy Birthday For Me :)
    Tak Lupa Jugak , Kepada Sesiapa Yg Menyambut Hari Lahir Pada Tarikh .
    26 April ~~
    Happy Bornday Fellas ~
    What A Nice Number ~

    Oh Yeah , Semalam Deanna Menangis :'(
    Yeah , Someone Fighting . Woot woot ~
    Takmau Cerita Pasal Tu Dulu .

    Okay . Terima Kasih Saya Yg Tak Terhingga Kepada Sesiap Yg Wish .
    Terima Kasih ! (Tunduk Ala2 Jepun 90 darjah kay ?)
    Tak Kira Lah Either Dekat Fon , Or Fb .
    Ucapan Anda Saya Hargai :'))

    Orang Pertama Wish (On Fon Kayy ) , Mm , Nafis Danial :)
    Dia Wish Masa 23 April .
    He Thought My Birthday Is On 24th Of April :P
    But , Nvmind .
    Diikuti Oleh Elya , Awathif , Tasha Square .
    And Sayang Saya .
    Tepat Pukul 12 , Dia Call . Then Dia Bengang Sebab Dia Bukan Yg First Wish . 
    Tak Kisah Lah . Janji Wish ~
    Sayang Awok ~
    (Btw , Saya Nak Gelang Boleh ? Tak Pun Coklat Cadbury Yg Besar auw !
    Kjoke je )  

    Kemudian Tasharil , Beatrice and Djoedhy .
    Nasib Baik Joedhy , Kau Wish Pada hari yg Betul . Kalau Tak , Habislah Kau .
    Then Ainul , Followed By Ayah :))
    Sangat Terharu Ayah Text :')
    Then , My Bestie Forever ~ Athirah . Sayang Kau !! 

    Pergi Sekolah , Nabila Baru Ingat , Dia Lupa Nak Text --' 
    Kau Wish Ke Tak , Aku Still Sayang Kau Lah Nabila Bushuk ~
    Dia Bagi Saya Keychain Bentuk Dua Love Brgabung .
    It Was So Cute ~ And Unique .

    Yong Bang Yang Pun Bagi Say Hadiah ,
    Haha , So sweet lah you .
    Dia bagi Deanna Pemadam .
    Kenapa ? Actually Deanna Ada Duduk Sebelah Dia Waktu Rehat .
    Deanna Merungut Pasal Pemadam Deanna Yg Retak .
    Agak Menyusahkan Sebenarnya . Then Lepas Rehat Dia Bagi .
    Deanna Tanya 'You Perli I ke ? Tahu Lah Pemadam I Dah Teruk'
    Dia Gelak Je . Sooo Sweet (To Akmal , No Jelly2)

    Kemudian Dapt Lgi Wish Dekat Fon .
    Nabila :P Wekk ~
    ThankYou ~
    Malam Tu , Cik Din Pulak Wish :)
    Terima Kasih Senior !
    Kemudian , Syahmin Yg Berharap Dapat Jadi Org Terakhir yg wish ;)
    Tapi Malangnya . Bukan Anda Yg saya Cari .

    Sebenarnya , Deanna Tunggu Sorang Ni ,
    Dekat Pukul 10 , Deanna Text Dia .
    'Weih , Bila nak wish ? Penat Aku tunggu ' Kaaay , Agak Memaksa Right ?
    Tapi Deanna Memang Camtu Dengan Dia , Since Dulu Lagi ~
    Then Dia Wish Lah . Dia Kata , Dia Dah Ingat Dekat Sekolah .
    Tapi Bila Balik Rumah , Dia Lupa . TakKesah Lah .
    Terima Kasih Danial :))
    Baru Lah Lengkap !

    Orang Yang Terakhir Adalah ....
    Jengjeng , Papa Saya ~~
    Farhan ~
    Thanks utuk Wish yg berbunyi Begini .
    'Semoga Anak Papa Yang Manja Ini Dimurahkan Rezeki''
    Omo , omo . Terharu :)

    Lastly . Terima Kasih Semua . Maaf Post Panjang , Love You All ~



    Post a Comment