Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • HUH !
    Monday, April 2, 2012 | 0 Comments
    Assalamualaikum !

    Korang sihat ?
    Deanna sihat Jep !
    Mwehehe ~

    The 1st April .
    Omo , omo .
    2month Already .
    Dear , Maaf saya tak sempurna .
    Terima Kasih Terima Saya . 
    Hehehe .

    My Dear Deanna sibuk kebelakangan ni .
    Dia ada pratice band pancaragam dia ~
    To be honest kan awak , kekadang saya terasa tau sebab awak sibuk jee ~
    KEKADANG LAH ~
    Tapi saya fikir balik . Awak bukan sengaja .
    Saya tahu ~
    So , saya okay ~
    Oleh Yang Demikian , Saya Nak Awak Tahu .
    Saya Rindu Awak Sesangat Lah Gedik !

    Tadi dekat sekolah Deanna ,
    Deanna Jadi sangaaat rajin !
    Terutama time chemistry and physic .
    Disebabkan Deanna masuk kelas Chemist lambat ,
    So , Deanna terpaksa belajar dari mula .
    Deanna duduk dengan Ariff And Bang Yang !
    And Untuk pertama kali nya deanna tak ngantuk ~
    Hahaha . Dapat Dengar suara Ariff Yang Meeeerdu tu ~

    OH Yeeeah .
    Ariff Nak Pindah .
    Sedih La .
    Siapa Nak Belajar Dengan Deanna Bila Kelas Sains ??
    Aush .

    Lastly , Yong Bang Yang Sang Gentle ><