Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Nur Puteri Deanna Assykin corner. Writing since 2011. Basically about my life so if you are not interested, get your eye outta here.

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • forgive and forgiven .
    Sunday, August 28, 2011 | 0 Comments
    Salam .
    korang dah siap-siap balik kampung ?
    or korang memang dah kat kampung ?
    tak kesah lah . Deanna doa kan korang selamat .
    kay ?

    actually . Deanna nak minta maaf ni .
    dekat semua yang kenal or tak kenal diri ni .
    Deanna admit yg Deanna banyak buat silap this year .
    terutama kt family , Nabila , Natasha Sharil , Arina , Natasha nerizan , Huda and Elya .
    guys . maaf kan aku kalau ada termengumpat , terkasar bicara , terpukul , terbenci and semua yang 'terter' tu . aku mintak maaf sangatsangat !
    forgive me from my head to toe .
    for Ikhwan . aku tahu kita selalu gaduh . tapi aku sayang kau la .
    semoga berbahagia dengan si dia !
    untuk 'adik' aku . Faqrul . aku pun mintak maaf kat kau .
    aku selalu marahmarah kau .
    aku care pasal kau . (dengan erin )

    untuk yg lain (yg Deanna tak nyata kan )
    Deanna mintak maaf jgkye .

    Salam Aidilfitri .


    Post a Comment